Hello world!

Jeg har vært litt frem og tilbake, men nå har jeg bestemt meg, jeg skal begynne å blogge igjen. Ønsket om å ha en plass jeg kan tømme tankene og fortelle om ting som skjer ble litt for stort. Så etter en fin tur i solskinnet fant jeg ut at det ikke er noen bedre tid enn denne til å starte opp igjen.PåTur

NotJustPancakes kommer til å inneholde dryss fra min vanlige hverdag, tanker som jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av og andre små ting jeg føler for å dele med verden. Dette kommer definitivt ikke til å være en daglig blog, men vil heller være en blog som blir oppdatert noen få ganger i uka. Til gjengjeld skal dere slippe bilder av dagens outfit og middagen min.

Så, «Hello world»!

One thought on “Hello world!

Kommenter her!

