Reisefeber

20150319_101526~2Siste oppgaven før ekskursjonen er levert, så nå gjenstår bare pakking, rydding og vasking før jeg kan si jeg har ferie. Jeg har nå begynt å telle ned timene til flybussen kjører herfra i morgen tidlig, i tillegg til å regne meg frem til hvor jeg er på dette tidspunktet i morgen. I morgen reiser jeg på ekskursjon med klassen min. Vi skal være litt over en uke i Tokyo, der vi skal rundt å besøke bedrifter som er relevante for kommunikasjonsteknologi studiet. Etter dette drar vi videre til Vietnam, her skal vi være i to uker. I Vietnam skal vi reise litt rundt slik at vi får oppleve Hanoi i nord, Hoi An i midten og Ho Chi Minh city i sør. Jeg gleder meg til nye opplevelser og impulser. Jeg gleder meg til å oppleve nye byer og deler av verden jeg ikke har vært i før. Jeg gleder meg til sol og varme. ALT, jeg gleder meg til ALT!

Først må jeg bare få pakket ferdig!

En kommentar om “Reisefeber

Kommenter her!

