Lenge siden sist!

Jeg så at i dag har det gått to måneder siden jeg sist skrev et innlegg. I disse to månedene har jeg rett og slett ikke hatt tid til å blogge. Da jeg kom tilbake fra ferien var det rett tilbake på skolebenken, jeg hadde nesten ikke tid til å innstille meg til norsk tid igjen. Både flere rapporter og eksamener er levert inn, og jeg har nå avsluttet mitt tredje år på NTNU.

20150508_142718 1430392396289

Heldigvis har jeg hatt tid til litt gøye ting innimellom all lesingen også. Jeg var hjemme i Stavanger for min stesøster, Karianne, sin konfirmasjon.

Jeg har også vært en helg på hyttetur sammen med herlige mennesker som jeg har jobbet med i et av mine frivillige verv. 17.mai fikk jeg også feiret litt på morgningen, kvelden ble brukt på lesesal da jeg hadde eksamen dagen etter.

IMG_11472015-05-17 11.50.24

Nå har jeg flyttet fra Trondheim, og er klar for å tilbringe ett år i Frankrike. Men først skal jeg bruke sommeren til å slappe av hjemme i Stavanger.

One thought on “Lenge siden sist!

  1. 💞💞du har så mye kjekt å se frem til❤️❤️bildet fra konfirmasjonen er litt misvisende , er ikke Karianne på bildet😜😜😜😜😜

Kommenter her!

