Kakao og lørdagsgodt

Jeg har gjort veldig lite i uken som gikk. For det meste har jeg slappet av etter en hektisk eksamensperiode, jeg føler at jeg nå har kommet meg tilbake til meg selv igjen. Jeg har fått sett igjen flere av vennene mine som jeg ikke har sett siden jul. Det er alltid veldig kjekt å se alle igjen etter at jeg har vært borte fra Stavanger lenge.

Jeg har vært litt nede i byen, men jeg føler at sentrum ikke har samme sjarmen som den en gang hadde. Jeg føler fort det blir mye mas når jeg går i butikkene der. Flere ganger velger jeg heller sentrene i bydelene, i stede for å dra ned til byen når jeg skal handle. Men byen er definitivt et greit sted å møte folk for å ta en kopp kaffe, eller en matbit.

I helgen hadde jeg besøk av søskenbarnet mitt, Malin, på 8 år. Vi hadde hele lørdagen for oss selv, og vi brukte den blant annet til å gå i bursdag til et annet søskenbarn av meg, Natalie. Der fikk jeg truffet familie som jeg ikke har sett siden jeg var hjemme sist. Da Malin og jeg kom hjem igjen hadde vi spillkveld med kakao og lørdagsgodt. Vi spilte spill som det er så lenge siden jeg har spilt, at jeg nesten hadde glemt at vi hadde. På søndag lagde vi yoghurtis før Malin og tante dro nedover til Lyngdal igjen. Jeg hadde en utrolig hyggelig helg.

SAMSUNG CSC  SAMSUNG CSC

Til helgen skal mamma og jeg på tur til Aberdeen. Jeg begynner å glede meg nå, og tror det kommer til å bli en kjekk jentetur for oss. Tror kanskje jeg skal bruke de neste dagene til å sette opp ønskelister over det jeg vil handle i helga!

SAMSUNG CSC

Kommenter her!

