Kommer ikke sommeren snart

På mandag, etter å ha pakket ut og gjort litt småting gikk det opp for meg at det var varmt nok til å sitte ute på terrassen for første gang på en lang stund. Det jeg drev på med kunne fint vente og jeg fikk fort skiftet til litt lettere klær så jeg kunne sole meg. I noen timer satt jeg ute, leste og spiste hjemmelaget is. Helt sikker på at sommeren nå var kommet satt jeg ikke ute så alt for lenge i redsel for å bli solbrent, og tenkte jeg kunne sole meg mer de neste dagene.

2015-06-22 13.46.28-2

2015-06-22 13.46.14-2

Siden jeg aldri sjekker værmeldingen ble jeg veldig skuffet på tirsdag da det igjen var blitt for kaldt til å sitte ute. Jeg hadde gjort meg helt klar for å sette meg ut før jeg fant ut at jeg trengte lang bukse og genser for å være ute. Det samme i dag, og etter en rask tur inn på yr.no viser det seg at varmen lar vente på seg litt til. MEN, en dag er definitivt bedre enn ingen og eksamenlesingen min går mye bedre enn i fjor da vi hadde så fint vær. Allikevel håper jeg på flere varme dager og at solen har bestemt seg for å bli. Sommer, kommer du ikke snart? Jeg savner deg her!

Kommenter her!

