Vinkos

2015-06-27 22.15.46Det er utrolig koselig å være hjemme om sommeren. Jeg kan slappe av og trenger ikke stresse med noe, men av og til kan det bli litt langtrukket. Siden jeg ikke jobber er jeg mye hjemme om dagene, noe som i og for seg er greit så lenge jeg leser på fagene mine eller det er sol ute. Det som er litt dumt er at de fleste andre jeg kjenner i Stavanger har jobber, eller så er de på ferie, dermed kan det av og til gå litt tid før jeg får truffet folk igjen.

Det er da super hyggelig når jeg finner på noe. Denne helgen hadde venninnen min Wigdis og jeg en utrolig koselig vinkveld sammen. Vi satt bare hjemme hos henne, men jeg hadde ikke trengt noe annet. Når vi kommer i snakk er det lett å glemme klokka, og vi kan snakke sammen i timevis. Slike kvelder er grunnen til at det ikke gjør så mye at det går litt tid mellom hver av dem.

11696797_10153320584205831_1458010166_n

Nå sitter jeg i Lyngdal og har tenkt å kose meg her med Malin, tante Gry og Geir i noen dager. Det er litt mer sol her enn hjemme så jeg kan endelig få litt sommerfarge!

Kommenter her!

