En liten uke i Lyngdal

På mandags ettermiddag satte jeg meg i bilen og kjørte den 2,5 til 3 timer lange bilturen ned til Lyngdal. Jeg skulle egentlig ned for å passe på søskenbarnet mitt, Malin, men tante Gry skulle ikke jobbe så mye likevel. Det endte opp med at jeg passet Malin i noen få timer på tirsdag. Det var superfint vær, mye bedre enn vi har hatt her hjemme denne sommeren. Dermed fikk jeg litt sol på kroppen, og fikk meg endelig et fint lite skille.

Snapchat--5009326991605618728 2015-06-30 14.36.08

Jeg så ikke mye til Malin da jeg passet henne, for hun var bare ute å lekte med vennene sine, men vi hadde en god pannekakemiddag sammen.

2015-06-30 17.37.06 2015-06-30 17.36.52

På onsdag dro tante Gry og jeg inn til Mandal for å shoppe og kose oss litt. Torsdag var min siste dag i Lyngdal og da dro vi ned til Breiva, ei lita strand ved en liten elv av fjellvann. Her var det mange folk, ikke overaskene siden det var så fint vær. Selv om det var varmt våget jeg meg ikke i vannet, bunnen her er full av steiner så jeg syns det er litt ekkelt å komme seg ut til dypet der jeg kan svømme.

IMG_20150702_165554

Turen min ble avsluttet med en kveld på Paulsens hotell der vi hørte Monika Fossing synge. Hun var utrolig flink, og det var en hyggelig kveld med flotte mennesker og god dikke.

2015-07-02 21.49.42

Jeg har kost meg masse på tur, noe jeg alltid gjør i Lyngdal. Takk til tante Gry og Geir som alltid har rom til meg!

Kommenter her!

