Bursdag!

På mandag fikk jeg besøk av Mari, hun kom for å bli med og feire bursdagen min. Mandagen var vi bare hjemme, spiste god middag og så på film. Det var kjekt å treffe henne igjen nå, siden vi ikke har sett hverandre etter at skolen sluttet for sommeren.

Tirsdag begynte med pakke og et kjempe fint hjemme laget kort fra Mari. Vi hadde en god bursdags frokost før vi tok turen ned til byen. Sammen med alle cruiseturistene vandret vi gjennom gamle Stavanger, fargegaten og sentrum. I fargegaten stoppet vi opp for kaffe og boller.

2015-07-07 12.31.20 IMG_2921

Da vi kom hjem igjen lagde vi bursdagsbrownie, og Jørgen var så grei at han lagde lasagne til middag. Susie kom også en tur for kake og vin før vi tre skulle ut en liten tur på byen. Vi satt hjemme, snakket og koste oss lenge før vi flyttet oss ned til Cardinalen i byen.

Jeg har alltid vært glad i bursdagen min, men det er sjelden jeg gjør noe siden den er midt på sommeren og de fleste er på ferie eller på jobb. Så dette har vært en av de bedre, og jeg er utrolig glad for at Mari kom fra Oslo for å bli med å feire.

SAMSUNG CSC

I dag kjørte jeg Mari til flyplassen, vært en tur hos farmor og lekt med gavene jeg fikk i går. Jeg fikk fargeleggings bøker, og jeg har kost meg med dem i regnværet i dag!

Kommenter her!

