Late sommerdager

Helgen og de siste dagene har vært noen late sommerdager. Det har regnet, blåst og vi har hatt litt sol. Jeg prøver å være flink å lese til eksamen på dagene, men det er ikke så lett når jeg har fått dilla på å lage fargerike sommerarmbånd. At det ikke er vær til å bruke dem gjør ikke så mye, det er kjekt å lage dem uansett.

Armbånd

Jeg fikk et lite spark i baken når det gjelder eksamen jeg skal ha senere i sommer, da jeg fikk vite at den ene skal være muntlig. Jeg får se om det er et pluss eller et minus når jeg ankommer eksamen, men jeg kjenner at jeg gruer meg litt allerede. Selv om jeg tror det kommer til å gå fint.

Ellers er jeg blitt ferdig med en side i de to fargeleggingsbøkene jeg fikk til bursdagen min. Jeg tror det kommer til å gå en god stund til de er farget ferdig. Men jeg ser frem til høst stormer med kakao og fargelegging (host! Studering).

Den hemmelige hagen

Jeg har også tro på at pusen min, Simba, ikke tror jeg klarer å gi meg selv eller Jørgen mat, ettersom han i det siste har kommet hjem med fugler til oss. Det forundrer meg litt at han klarer å fange de, for når jeg leker med han går det ikke lenge før han legger seg ned å peser. Kanskje jeg skal begynne å trimme pusen min?

Ha en fin dag folkens!

Simba

Kommenter her!

