Like sommerdager

Nå sitter jeg å gjør meg klar til å reise en liten tur til Oslo. Siden det er sommer syns jeg det er litt kjekt å komme seg litt bort, selv bare for en helg. Jeg skal ikke på noen stor ferie denne sommeren, men nå skal jeg jo flytte til Frankrike etter sommeren så jeg kan vel ikke klage akkurat.

Mer enn det har jeg ikke å komme med i dag. Dagene mine er ganske like, jeg diller rundt i huset og leser til eksamen. Jeg gleder meg til alle kommer tilbake fra feriene sine nå!

2015-01-09 16.25.27

Jeg har satt inn noen følge knapper her til høyre. De fleste av dere kommer allerede fra facebook, og om du ikke liker siden min der enda så kan du lett gjøre det med knappen her på siden nå. Det er også en mulighet for å følge meg via email, da skriver du bare inn adressen din i feltet til høyre og du vil få en mail når jeg legger ut et innlegg.

I tillegg ville jeg blitt kjempe glad om dere bruker kommentarfeltet mer! Det skal være åpent slik at alle kan kommentere, er det ikke det så må noen gi meg beskjed så jeg får åpnet det opp. Det skal ikke være nødvendig med en wordpresskonto for å kommentere. Fortell meg hvem dere er, hva dere driver med og om dere har prøvd ut oppskriftene jeg legger ut.

Takk til alle som leser!

Kommenter her!

