Så var jeg i Trondheim igjen!

Fly til Trondheim

Det er litt rart, litt godt og litt trist å være tilbake i Trondheim igjen. Det kjennes litt dumt når jeg vet at grunnen til at jeg er her er kun for å ta eksamen, og egentlig ikke skal være her så mye lengre enn to uker. Samtidig kjenner jeg at jeg har valgt rett med å ta et år i utlandet, fordi jeg kjenner på meg at jeg er litt lei Trondheim nå, og det skal bli godt å få flyttet litt på seg nå kjenner jeg.

Nidelva

Men, det som er utrolig godt med å komme opp igjen er at jeg får enda en mulighet til å si hade til mange av vennene mine som er her før jeg flytter sydover. Jeg er så utrolig heldig som får lov til å bo hos venninnen min Julie mens jeg er her, og i går da jeg kom oppover hadde hun stelt i stand middag til meg.

I dag har begge hatt hver vår eksamen. Min eksamen var kortere enn Julie sin, så jeg dro ned til byen for å handel litt da jeg var ferdig. Og etter en liten stund møtte jeg opp med Julie igjen, og en av mine kompiser, Eivind. Vi satt lenge å koste oss i solen nede med Nidelven.

Julie og Eivind

Når jeg får være med slike herlige mennesker, så gjør det ikke så mye at jeg er her for å ta eksamen. For ja, det er litt godt å være tilbake i Trondheim!

Nidelva og Gløshaugen

Kommenter her!

