Brettspill og muffins

Jeg har nå kommet meg litt til rette igjen på skolen. Jeg har funnet meg en leseplass, der det er akkurat nok andre mennesker. Frem til fredag er jeg lesebuddy med venninnen min Kiwi, siden hun skal ha eksamen i et annet fag enn det jeg skal. Motivasjonen for å lese har økt litt siden jeg kom meg opp til Trondheim, for de aller fleste som er her nå er her for å ta eksamen. Jeg tror motivasjonen min synker litt igjen neste uke når alle de nye studentene kommer opp og skal starte sitt semester, men det får jeg ta når det kommer.

Selv om jeg bruker dagene mine på å lese, så passer jeg på å prøve å holde kveldene fri så jeg får koble litt av. På mandag var vi å spiste burgere på Superhero burger. Vi var her sammen med venninnen til Julie, Ann, som også hadde hatt eksamen. Etter at vi hadde spist ble vi sittende lenge å spille spill.

Superhero burger i Trondheim

I går kveld fikk jeg bli med Julie i et lite bursdagsselskap til en av hennes andre venner. Vi hadde med oss sitron og blåbær muffins som vi lagde tidligere på dagen, og fikk smake på god mat som de andre hadde med seg. Det var et koselig selskap, hvor vi spilte både kortskalle og trivial pursuit. Jeg er ikke så glad i å spille spill, spesielt ikke med mennesker jeg ikke kjenner så godt, men i går var det faktisk ganske kjekt. Jeg syns det er utrolig trivelig at Julie tar meg med rundt på det hun skal gjøre, så slipper jeg å sitte alene «hjemme».

Solnedgang i Trondheim

Kommenter her!

