På flyttefot

I helgen dro Julie hjem til Bærum, så jeg måtte finne meg en annen plass å bo til hun kom tilbake igjen. Heldigvis er det noen jeg kjenner her i Trondheim nå, og Eivind var så hyggelig og lot meg få låne gjesterommet deres.

Eivind kom å hentet meg i byen siden jeg ikke viste hvor han bodde hen. Vi lagde oss hjemmelaget pizza på fredagen, og satt kattevakt for naboen sin kattunge. Jeg er sikker på at jeg syns det var litt mer stas å leke med en kattunge, enn det Eivind syns.

På lørdag tok jeg meg en fortjent pause fra lesingen min for å slappe litt av og lade batterier. Vi gjorde ikke så mye på dagen, men jeg syns det var litt deilig å ikke gjøre noe for en gangs skyld. Siden jeg er i Trondheim igjen litt nå før jeg reiser bort for et år, så hadde jeg veldig lyst til å treffe de som jeg jobbet sammen med i linjeforeningen min. Vi var ikke mange i Trondheim enda, men vi var 5 stykker som møtte opp på den gode naboen lørdagskveld for å ta et par pils. Jeg begynner å kjenne at jeg kommer til å savne alle i Trondheim!

Den gode naboen   Den gode naboen

På søndag hadde Eivind ting han måtte gjøre, og lot meg være igjen alene i leiligheten. Etter å ha bodd hos noen i en uke nå kjenner jeg at det å være litt alene var godt. Jeg fikk gjøre det jeg ville og trengte ikke være redd for å gå i veien og være til bry. Da Eivind kom hjem, avsluttet vi helgen med lasagne!

På søndag dro jeg videre til venninnen min Kiwi, og fikk bo der en natt før jeg igjen stuet meg inn til Julie i dag. Jeg er så heldig som kjenner så mange herlige mennesker som finner plass til meg! ❤

Kommenter her!

