Lesesal modus

Leseplass

Det nærmer seg slutten av mitt opphold her i Trondheim for denne gangen. Det betyr at det også nærmer seg eksamen. De siste dagene har jeg okkupert en leseplass på biblioteket og arbeidet mer eller mindre bra de timen biblioteket er åpent. Noe særlig mer enn det har jeg egentlig ikke gjort denne uken.

Alle i kollektivet her deltar i fadderuken på en eller annen måte, så de siste kveldene har jeg fått være litt for meg selv. Den ene dagen forsøkte jeg å lese litt mer, men det fungerte dårlig. Derfor har jeg tatt meg fri de siste kvledene. I går lagde jeg sjokolade og marshmallowskjeks til alle i kollektivet her, som litt kos til de som leser til eksamen i tillegg til å delta på fadderopplegg.

Lesingen denne uken gikk bedre enn forventet og jeg har nå kommet til et punkt hvor jeg syns det nesten er gøy å lese på, så det hjelper jo utrolig mye. Det som gjør at jeg gruer meg nå, tror jeg er det faktum at eksamen er muntlig. Jeg har ikke hatt muntlig eksamen på universitetet før, så det i seg selv gjør meg veldig usikker. Men, jeg har alltid sagt at jeg tror jeg kan gjøre det bra om jeg fikk muntlig eksamen. Så jeg håper det stemmer!

Kommenter her!

