Tilbake i Stavanger

Etter to uker i Trondheim har jeg nå kommet meg tilbake til Stavanger. Nå har jeg to uker med ferie før jeg drar videre til Frankrike. Jeg fikk unnagjort noen eksamener da jeg var i Trondheim, og turen var ikke forgjeves fordi jeg ble ferdig med fagene mine. Spesielt glad er jeg for å være ferdig med fysikken, et fag jeg har slitt lenge med å forstå. På lørdag før flyet mitt gikk hadde jeg muntlig eksamen, noe som har skremt meg mye. Den gikk overraskende bra, og det var ikke så skummelt å ha muntlig som jeg trodde det skulle bli.

Det var med blandede følelser jeg dro fra Trondheim. Det var litt godt og litt dumt, og utrolig trist og si hade til alle. Det gikk litt mer opp for meg at jeg neste år er på utveksling.

jIsajAt

Flytur

Jeg kom hjem til Stavanger på lørdags kveld, og da var det rett i 50 års dag til Lars Trygve, min stefar. Det var en hyggelig kveld, med mye god mat og drikke.

Nå skal jeg bare slappe av, lade opp og kose meg frem til jeg reiser sørover!

Kommenter her!

