Sommeren dukket til slutt opp

MegEndelig fikk jeg ligge ute i solen, og kose meg i varmen! Sommeren dukket til slutt opp, jeg måtte bare ta ferie først. Nå har jeg fått mye mer enn det jeg håpet på, jeg håper bare nå det holder begge ukene jeg har fri. I dag har det vært så varmt at det ikke var lenge jeg klarte å sitte ute.

Jeg har lite planer nå i ferien min, og foreløbig er jeg ganske fornøyd med det. Jeg har tenkt å ha en ferie med lite planer slik at jeg kan gjøre hva eg vil når jeg vil. Men, kjenner jeg meg selv rett så er jeg sikkert lei etter noen få dager.

Siden det har vært så lite sol denne sommeren så tror jeg nesten jeg bare får komme meg ut igjen. Jeg må legge litt grunnlag til et solfylt utvekslingsår nå, og da kan jeg ikke sitte inne å blogge.

Håper dere alle har det like fint der dere er!

Storhaug   Storhaug

Kommenter her!

