Snart avreise!

Nå er det ikke lenge igjen til jeg skal sette meg på flyet og flytte ut til det store utland. Allerede nå på søndag begynner eventyret jeg har ventet lenge på nå, og jeg kunne ikke gledet meg mer! Jeg har mange sommerfugler i magen nå, og i de neste dagene tror jeg det blir utrolig mange flere. På siden av å glede meg så kjenner jeg at jeg er spent. Jeg er spent på alt det nye som møter meg, alt det jeg ikke kommer til å forstå nå, men ta som en selvfølge om noen måneder.

Det er ikke langt jeg skal reise, jeg skal jo fremdeles være i Europa. Jeg kjenner allikevel at det er langt nok for meg akkurat nå. Jeg har så vidt begynt å pakke. Kofferten min har stått åpen i en liten uke nå, men først i dag satte jeg meg ned for å begynne så smått å legge ting i den. Hva trenger jeg når jeg skal være borte i ett år? Skal jeg pakke i mer enn en koffert?

Koffert

Jeg har ikke begynt å kjenne alt for mye på reisefeberen enda, men det skal være sikkert og vist at den snart kommer. Det er litt skummelt og veldig spennende å skulle bruke ett helt år i ett annet land. Jeg kan nesten ikke vente til søndag!

Først må jeg bare få til å pakke.

Kommenter her!

