Endelig den Franske Rivieraen

Det var en lang dag i går da jeg reiste nedover til Frankrike. Jeg reiste først til Oslo, og traff Mari der. Her satt vi i to timer og ventet på flyet ned til Nice.

GardemoenNice airport
Da vi kom frem hadde vi bestilt bil som skulle kjøre oss direkte til hotellet vi skulle bo litt på. Jeg trodde dette skulle være lett og enkelt siden vi hadde så mye bagasje og så vi slapp å lete etter transport inn til Antibes. Det viste seg å være mer vrient enn vi først trodde siden sjåføren vår ikke dukket opp, men med litt hjelp fra de i informasjonsdisken fikk vi tak i han. Han endte opp å komme på flyplassen 1,5 timer etter at flyet vårt hadde landet. Vi møtte Lisa på hotellet, siden hun kom ned en dag før oss. Sammen gikk vi litt rundt i gatene for å lete etter en plass hvor vi kunne få tak i noe middag.

I dag har vi vandret rundt i gatene i Antibes og bare kikket. Det er en veldig koselig by, og veldig behagelig å være i. Etter litt gåing gikk vi ned til sjøen og la oss på stranden for noen timer.

Antibes   Antibes

Jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme inn i rutiner og slutte å føle meg som er turist lengre. Det går nok fort når fransk kurset starter opp på skolen på onsdag.

Antibes

Kommenter her!

