Velkommen til oss!

Etter litt leting har vi nå kommet oss i orden i en leilighet! Vi hadde sett på denne leiligheten, men hadde aldri sendt en mail på den. Da vi fikk vi fort en visning slik at vi kunne se på den. Jeg tror begge av oss falt pladask for leiligheten på visningen, så valget om vi skulle ta den eller ikke var lett.

I kveld er vi godt innredet i leiligheten etter innflytning i går. Siden den er 200m fra stranden brukte jeg muligheten til å bruke fridagen min der i dag.

Dette er stuen og kjøkkenet vårt:

Leilighet   Leilighet

Dette er mitt rom, det er litt lite, men jeg har en egen dusj:

Leilighet

Og her er utsikten fra balkongen vår:

Leilighet   Leilighet

Dette er en leilighet jeg tror jeg kommer til å trives godt i!

2 kommentarer om “Velkommen til oss!

  1. Ser fint ut dette Heidi! Nice er en fantastisk koselig by så jeg er helt sikker på at du vil trives der! Lykke til med studiene og livet på côte d’azur! Hilsen Monica (mange år siden sist så vet ikke om du husker meg) ☀️🌴😎

    1. Takk Monica. Så langt lever byen opp til forventningene, så det er nok en by jeg kommer til å trives godt i 🙂 Og joda, jeg husker deg 😉

Kommenter her!

