Første skoleuke

Jeg er nå ferdig med min første skoleuke. Første halve delen av semesteret har jeg langhelg hver uke, og fra desember har jeg en litt annen timeplan. Det som er en av de største forskjellene fra NTNU er lengden på forelesninger og pauser. Forelesningene foregår i en av to blokker, enten på morgningen eller på ettermiddagen. Forelesningene er i 3 timer, med 15min pause etter 1,5 time. Jeg kjenner at det kan være vanskelig å holde på konsentrasjonen så lenge om gangen, men ikke så vanskelig som jeg hadde trodd. Det hjelper på å ha motiverte, motiverende og gode forelesere.

Men, vi er heldige som har 1,5 time oppsatt til lunsj hver dag og, så vi har litt tid til å slappe av og.

Fagene jeg har valgt virker greie og passe vanskelige til å utfordre meg selv. Jeg tror jeg kommer til å trives godt på denne skolen!

Eurecom

Kommenter her!

