Besøk

Denne uken har vært full av besøk. Først var tante Ellen og søskenbarna mine, Ingvild og Sigrid, i Nice. På mandag dro jeg inn dit for å tilbringe ettermiddagen min og kvelden sammen med dem. Da jeg skulle inn gikk ikke togene, så turen ble mye lengre enn først forventet. Men, da jeg endelig kom meg inn var det kjempe koselig. Vi gikk rundt i gamle byen i Nice, vi spiste is og skulle egentlig opp på høyden for å se på utsikten, men på vei opp fikk vi beskjed at parken stengte i 6 tiden. Så vi gikk ned på promenaden isteden for. Vi avsluttet kvelden med en hyggelig middag, og jeg er super glad for at jeg hadde til og mulighet til å reise inn til Nice for å møte dem!

I går fikk vi vår første husgjest! Julie er kommet for å være med oss her i en uke. Hun kom midt på dagen, så jeg tok meg fri fra forelesningen min for å møte henne. Vi hadde en rolig første dag, med en liten tur på stranda. Julie har vært grei å ta med seg tacokrydder og sjokolade til oss. Vi har savnet tacokrydder litt for mye kanskje, og jeg vurderer sterkt å lage mitt eget. Forhåpentligvis begynner togene å gå igjen slik at vi kommer oss litt rundt, hvis ikke får vi jobbe litt mer med brunfargen.

Julie   Taco dinner

En kommentar om “Besøk

  1. Gleden var på vår side 🙂 Det var veldig kjekt å treffe deg. Vi var oppe på festningen, og vi fikk brukt noen kroner i handlegaten på tirsdag.

Kommenter her!

