Det går mot høst

MacaronNå var det en liten stund siden jeg har postet et vanlig innlegg. Egentlig er det fordi dagene nå har begynt å gå litt inn i hverandre. Vi har startet med skolen, og er nå fult i gang med oppgaver, lekser og laber. Det er litt godt å komme i gang også, selv om vi nå har en del å gjøre. Men, det er jo derfor jeg er her nede.

Jeg har det fremdeles bra her nede. Det begynner å bli litt kaldere nå, så på morgning og kveld må jeg ha på meg jakke. Midt på dagen går det enda med t-skjorte. Jeg har nå fått litt høst følelse, men at det i helgen er november allerede, det klarer jeg ikke helt å forstå.

I dag har jeg vært på et nytt kjøpesenter litt bort fra der vi bor. Jeg hadde ikke gjort så mye annet enn å sjekke opp butikkene som var der, og tenkte at utenom dette så var det som et vanlig kjøpesenter. Det var det ikke, det var et lite handle sentrum med glassdører rundt. Innenfor disse dørene var alt ute. Det var litt godt å være ute i solen selv om jeg var på shopping og samtidig slapp å gå i en travel by. Ikke at det ikke var travelt her, for det var nok av folk! Men, jeg fant det jeg skulle, så nå har jeg kostyme til halloween. 🙂

Nå har vi en uke til med skole, så har vi en uke ferie (siden vi har jobbet så hardt). Det skal bli godt.

Cagnes sur mer   Cagnes sur mer

Kommenter her!

