Flaggermus pop

I morgen er det halloween, og jeg kjenner jeg gleder meg. Det er ikke spesielt halloween, jeg er glad i hver fest hvor jeg kan kle meg ut. Det er noe spesielt med det, og jeg syns det er kjekt å bruke litt tid på kostymer. Flaggermus popSiden det er halloween tenkte jeg å lage snacks til anledningen. I år prøvde jeg å lage flaggermus pops, og de er like gode som de er søte. Men, en fin liten kaloribombe er de også. Jeg lagde 12 stk, men du kan lage så mange du har ingredienser til!

For å lage disse trenger du

  • Marshmallows
  • Sjokolade
  • Oreokjeks
  • Pinner
  • Eventuelt; spiselige øyne og en spiselig tusj

1. Begynn med å sette marshmallowsene på hver sin pinne

2. Gjør også klar vingene. Ta oreokjeksene fra hverandre, og fjern det hvite fyllet. Del deretter oreokjeksene i 4 biter. Dette kan være litt vanskelig, for det er lett å knuse kjeksen, men gjør det sakte med en skarp kniv så går det fint.

Flaggermus pop   Flaggermus pop

3. Smelt sjokoladen

4. Når alt er gjort klart kan du legge vingene utover et bakepapir, dypp marshmallowsene i sjokoladen og legg dem over hvert sitt vinge par.

5. Til slutt så kan du bruke oreokremen til å lage øyne og eventuelt munn. Eller så kan du lett bruke spiselige øyne, og spiselig tusj som munn.

Flaggermus pop

Flaggermus popJeg har hentet inspirasjon fra I wash.. you dry.

Ha en flott og trygg halloween hvis du velger å feire!

Ellers ha en flott helg ❤

One thought on “Flaggermus pop

Kommenter her!

