Konfetti telysholdere

Til jul som var lagde jeg flere telysholdere som gaver. Jeg kjøpte inn billige glass på IKEA, og neglelakker på salg og fra mitt store lager hjemme. Jeg satt i noen få timer og prikket den gangen, i dag gikk det litt fortere, men jeg lagde bare to.

Konfetti telysholdereForrige gang brukte jeg en fliseklemme til å prikke med, denne gangen q-tips. Q-tips var lettere å jobbe med, men jeg måtte oftere dyppe den i neglelakken.

Disse telysholderene er utrolig lette å lage, i tillegg til at de blir veldig fine. Jeg kommer definitivt til å lage flere!

For å lage de selv trenger du

  • Glass
  • Neglelakk
  • Noe til å prikke med

1. Snu glassene opp ned og begynn å prikke med den fargen du vil skal dominere telysholderene dine

2. Prikk til du føler deg fornøyd med denne fargen, og la de tørke.

Konfetti telysholdere

3. Gjenta med en ny farge. Husk å la prikkene tørke før du begynner på en ny, fortsett til du har alle fargene du vil

4. Avslutt med den fargen du begynte med, for å la den ha flest prikker. Jeg tok og på noen få prikker med glitter på helt til slutt.

Konfetti telysholdere   Konfetti telysholdere

Inspirasjon denne gangen ble funnet på Radical Possibility

Konfetti telysholdere

Kommenter her!

