Yoghurt dotter

Yoghurt dotterYoghurt er noe jeg har dilla på. Her i Frankrike har jeg spist spesielt mye, kanskje fordi det er en av matvarene jeg vet jeg liker. Jeg er også veldig glad i å ha små snacks liggende hjemme.
Derfor prøvde jeg meg på disse søte yoghurt dottene, og de var perfekte. De var gode, og ikke minst de var kalde og minnet meg om is. Jeg lade dem en gang rett etter vi kom ned hit og det var veldig varmt, da var de gode når jeg kom hjem etter en lang dag på stranda.

Jeg er sikker på at de vil falle i smak om du er glad i yoghurt! Jeg anbefaler å bruke en yoghurt med mins mulig bær biter i.

For å lage disse trenger du

  • Yoghurt

1. Hell yoghurten over i en plastpose og klipp et passe hull i enden

2. Drypp dotter på ett brett og sett brettet i fryseren

Yoghurt dotter   Yoghurt dotter

Yoghurt dotter3. Etter rundt en time er de ferdig fryste.

Inspirasjon har jeg hentet fra one good thing.

God helg ❤

Kommenter her!

