Snart 2016

Det har vært litt stille fra meg i det siste. Skolen fikk litt fart på seg, og jeg fikk litt mer å gjøre på en gang enn det som var planen.

Men, på tross av det så har det ikke vært en rolig desember. I begynnelsen fikk jeg flere pakker hjemmefra, noe jeg satte stor pris på. Så da fikk jeg pyntet litt til jul også.

Pakke

Jeg har også stilt til valg, og vunnet. Her i Frankrike velges studentorganisasjonene hvert år, så vi lager de teamene som vil stille og har en valgkamp. I år var vi to team som stilte mot hverandre, og det teamet jeg var en del av gikk av med seieren. Så nå har jeg en del å gjøre med det, men jeg har alltid likt en travel hverdag så jeg er fornøyd med det.

The beddy bears

Siden det har vært jul har det også vært en del julemarkeder å få med seg. Jeg fikk ikke tid til å dra på det jeg ville i Monaco, men var heller en tur i Nice. Selv om det var lite, var det stort nok for meg, og jeg var helt i hundre da vi gikk rundt der. Jeg har alltid likt julemarkeder!

Nå har jeg nettopp kommet meg ned igjen til Antibes, etter å ha brukt julen i Stavanger. Jeg dro tilbake med blandede følelser, og skulle gjerne vært lengre hjemme. Det begynner å bli vanskeligere å dra i fra alle de jeg er glad i, og hjemlengselen til Norge er litt større i dag. Jeg angrer litt på at jeg valgte å gå inn i det nye året her ned. Men, det er ikke noe å gjøre med nå.

Fargegata i Stavanger

God nytt år folkens! Fest med måte og ta vare på hverandre, og måtte 2016 bringe med seg alt du ønsker ❤

Kommenter her!

