Jordbær leggskrubb

For meg som er vandt til å ha full vinter på denne tiden er det rart å nå ha vær som tilsier at det er vår. Siden vi nå har fått gode temperaturer igjen har jeg begynt å forberede meg til sommeren. Jeg fant denne leggskrubben og fant ut at jeg ville prøve den nå når jeg snaaart kan begynne å gå med bare legger igjen. Eller, det er en liten stund til enda, men det er jo lov å begynne å glede seg allerede nå.

Jordbær inneholder alpha hydroxy syrer som hjelper å fjerne døde hudceller, sammen med frøene gir jordbær myk og skinnende hud. Det er ingen grunn til å vente helt til sommeren for å prøve!

Jordbær leggskrubbFor å lage selv trenger du

  • 7-8 jordbær
  • 2 ss oliven olje
  • 1 ts havsalt

1) Knus jordbærene i en skål

2) Bland inn oljen og havsalt

Masser skrubben på leggene og føttene dine før du skyller dem med lunket vann. Bruk en god bodylotion eller bodybutter etter på, og du er klar for å vise frem dine flotte legger.

Jordbær legg skrubb

Oppskriften har jeg funnet på Drugstore princess.

Jeg håper du har hatt en fin januar, og at februar blir slik du håper. Ha en god søndag ❤

Kommenter her!

