Vinterferie

Endelig ble jeg ferdig med eksamener, presentasjoner og nesten alt annet for semesteret. Det var godt, jeg kjenner meg noen kilo lettere og jeg kjenner at skuldrene mine kjennes lettere nå. Jeg viste at eksamensperioden her kom til å bli hard, men så hard som den var var jeg ikke forberedt på. Jeg er så sliten nå. Det å komme seg ut av senga i dag, den første dagen jeg ikke måtte gjøre noe, var vanskelig. Jeg er utslitt. En måned med utrolig hardt arbeid har satt sitt preg. Jeg er vandt med å ha et viss stress gjennom eksamens perioden, men jeg pleier ikke å føle meg så hjelpeløs som her.

Men, nå er det heldigvis over for denne gangen og alt jeg kan gjøre nå er å krysse fingrene for at det jeg har gjort er godt nok.

I går fikk vi feiret at alle eksamenene var over. Det var utrolig koselig. Vi spilte kortspill, spiste middag og drakk vin sammen. Etter en måned i min egen lille boble var det så godt å komme seg litt ut igjen!

2016-02-10 19.25.00

Nå skal jeg nyte vinterferien min. 🙂

 

Kommenter her!

