Vinter på Rivieraen er ikke så ille

Endelig har jeg fått slappet skikkelig av! Jeg har nå hatt en og en halv uke med ferie, og det har vært herlig. Da jeg var ferdig med alle eksamenen mine hadde vi flere dager der vi feiret at vi var ferdige. Vi hadde flere gode middager og enda mer god drikke. Jeg traff mange nye mennesker og sa hade til en del gamle. Flere av av de jeg går på skole med skal avsted å ha et internship nå, så det har vært litt trist å si hade til så mange. Men, det er jo ikke hade, det er bare på gjensyn!

Friends

Den siste uken har mamma og Jørgen vært på besøk. Jeg hadde det skikkelig hyggelig med å vise dem rundt i Antibes, Nice, Monaco og Cannes. Vi har spist mye (mye mye) god mat, og gått en hel haug. Og så var vi jo litt på shopping da (sorry Jørgen). Dere skulle vært her lengre ❤

I dag har jeg vært på stranden for første gang i år, og begynt arbeidet for en flott farge når jeg kommer hjem til sommeren. Jeg måtte få litt varme i meg før jeg reiser en liten tur til Trondheim i morgen for å fortsette vinterferien min der.

Kommenter her!

