Så var vi igang igjen!

Det nye semesteret er nå igang for fult. Selv har jeg bare vært her en uke, av de to vi har hatt, siden jeg bestemte meg rett over nyttår for å ta meg en tur hjem til Trondheim. Det var kaldt, det var mye snø, og jeg fikk med meg en skikkelig vinter like vel.

Det var utrolig godt å treffe igjen alle vennene mine der, og å vite at jeg er savnet når jeg er borte. Det gjør det bare enda bedre når jeg skal flytte tilbake etter sommeren. Samtidig ga det meg utrolig hjemlengsel av å være der, men det er vel slikt som hører med når man er hjemmefra?

Men en ting er sikkert, Trondheim, jeg savner deg!

Det er et nytt semester nå og jeg har allerede begynt å jobbe igjen. Jeg er tilbake i rutinene mine som jeg hadde før eksamensperioden begynte, og det føles godt å ha rutinene tilbake. Jeg hadde selvfølgelig litt å ta igjen etter en uke med ekstra fri, men siden det var den først uken gikk det så og si smerte fritt.Wine

Og, på min første quizkveld dette semesteret kom vi på delt andre plass, bedre enn jeg kan huske vi har gjort det noen andre ganger sist semester. Jeg tror dette semesteret skal bli bra!

Kommenter her!

