Mango Guacamole

Det begynner å bli vår her på den Franske Rivieraen, og jeg hadde så utrolig lyst på noe mat som gjenspeiler vår følelsen her. Mango er en frukt jeg alltid har forbundet med vår og sommer, og smaken av den gir meg med en gang følelsen av at sommeren er nær. Så da jeg skulle ha litt sunt tilbehør til middagen min for noen dager siden falt valget fort på denne mango guacamolen.
Mango Guacamole 1Dette er tilbehøret jeg tror jeg kommer til å lage mye i sommer, sammen med grillmat ser jeg for meg at den fort blir en favoritt. Mango og avokado, det kan jo ikke bli bedre enn det?
For å lage en porsjon til 4 trenger du
  • 4 avokadoer
  • 1 lime
  • 1 mango
  • Salt og andre krydder

1. Skjær mangoen i kuber og sett til side.

2. Lag guacamole slik du er vandt til, eller se oppskriften min på guacamole her.

Mango Guacamole 2

3. Bland forsiktig inn mangokubene i guacamolen.

Vanskeligere enn det er det ikke. Oppskriften har jeg hentet fra Fit Foodie finds.

Ha en flott helg! ❤

Mango Guacamole 3

Kommenter her!

