En litt lang pause

Vi har alle hatt den pausen som skulle vare i 15min, nok til å spise den brødskiva du så sårt trengte. Men som endte opp å vare i 1 time eller 2 fordi det var så hyggelig å prate, eller bare å slappe av. Jeg tenkte å ha meg noen dager fri fra bloggen min, noen dager ble fort til uker, og disse ble til måneder. Etter en liten stund tenkte jeg at jeg kanskje var ferdig med å blogge, jeg hadde ikke noe nytt å skrive. Og hvem vil vel lese om det samme tre-fire-fem ganger på rad?

En dag nå i november fikk jeg en mail om at wordpress skulle lansere domenet .blog, så jeg gikk inn en tur for å se hva det kostet med det. Det hadde jo vært litt kult med en blogg som het notjustpancakes.blog. Det ble som jeg trodde at det var litt dyrt for en liten hobby blog som hadde vært inaktiv i flere måneder.

Mens jeg var inne for å kikke på dette, fant jeg ut at selv om jeg ikke har skrevet noe, så har ikke bloggen vært død for det. Jeg har overraskende nok hatt en del besøkende innom de siste månene.

besokende

Dette ga meg nytt mot til å starte opp bloggen igjen! Det er da ikke noen bedre tid å starte enn i eksamensperioden, og jeg feirer det hele med et nytt design.

Kommenter her!

