Godt nytt år!

Da var årets festligheter over. Vi er nå i 2017! For min del håper jeg at dette året blir bedre enn det vi gikk ut av. Men jeg har mange nye ting å se frem til i år, så jeg er sikker på at det blir et bra år 🙂

Selv om jeg hadde en lang bloggpause ble ikke 2016 et så ille bloggår. De tre mest leste innleggene mine var:

Siden bloggen er norsk, og jeg bodde i Frankrike halve 2016 kom de fleste besøkene fra Norge og Frankrike, etterfulgt av Spania, Danmark og Tyskland. Jeg hadde likemange besøkene i 2016 som jeg hadde i 2015. Det ser jeg på som et bra år med tanke på at jeg hadde en lang pause.

La oss håpe at bloggåret 2017 blir like bra eller bedre enn 2016!

GODT NYTTÅR ❤

Kommenter her!

