Oppyntede fliseklemmer

Jeg bruker ofte fliseklemmer i håret mitt. Som regel hvis jeg trener, eller når jeg jobber. Når jeg trener trenger jeg de bare for å holde håret mitt borte, så da er det ikke så farlig at de er sorte eller brune. Mens når jeg jobber og er på skolen er det litt gøy å kunne pynte seg litt. Det er ikke så mye mer enn litt farge i håret som skal til. Jeg har utallige fliseklemmer rundt om, så det å finne noen å pynte opp var ikke et problem. Det er tross alt kun når du må ha dem su ikke kan finne de. Da jeg kom over oppskriften som brukte gamle smykker for å pynte opp fliseklemmer måtte jeg jo bare prøve. Jeg hadde noen gamle øyedobber fra glitter som jeg aldri har brukt, jeg tror jeg fikk dem med i en forundringspakke for lenge siden. Oppyntede fliseklemmer 1Og mer var det ikke jeg trengte!

For å lage selv trenger du

  • Fliseklemmer
  • Pynt
  • Limpistol

1. Jeg klippet av en og en sten fra øredobbene jeg hadde.

Oppyntede fliseklemmer 2

2. Sett sammen pynten i det mønsteret du ønsker og lim dem sammen.

Oppyntede fliseklemmer 3

3. Lim pyntmønsteret på en fliseklemme.

4. La limen tørke.

Oppyntede fliseklemmer 4

Disse er enke og raske å lage. Supre om du vil piffe opp ett antrekk, eller har noen smykker du har vokst fra. Ha en fantastisk uke!

Oppskriften har jeg hentet fra tell love and party.

Kommenter her!

