Forventinger til året

Vi er allerede en måned ut i 2017. Det er litt skummelt å tenkt på, for det har gått så fort! Jeg har begynt på oppgaven min og kan «stolt» si at jeg har kommet 7-8 sider ut i førsteutkastet mitt og min første datainnsamling skal snart starte. Jeg tenkte da at dette var en grei tid å se på hva jeg forventer ut av året vi så vidt har startet på.

Dette er mitt siste semester på skolen. Det er spennende og skummelt. Jeg har jobbet opp mot dette semesteret i flere år nå, og nå som det er her er det litt surrealistisk. Jeg vet at det kommer til å bli et hardt semester som krever mye vilje styrke av meg. Jeg er selv ansvarlig for å få gjort det som må gjøres til rett tid og til å komme igang med å jobbe. Jeg har ikke lengre noe fast som trekker meg på skolen slik forelesningene har vært for meg før. Men, jeg har nå mye mer følelsen av at det jeg gjør er en jobb og ikke skole. Jeg kommer meg på skolen fordi det er der jeg jobber, jeg forsøker å holde hjemme et friområde der jeg kan slappe litt av og stresse ned. Vi får se om jeg klarer å holde det oppe!

Nidelva og Gløshaugen

Dette er også et år som kommer med flere forandringer. Jeg blir ferdig å studere og skal igjen bytte leveby. Denne gangen er planen å komme meg ned til Oslo, for å starte å jobbe. Jobb har vært et lite stress moment for meg da det har vist seg vanskeligere å skaffe en enn det jeg først trodde det skulle være. Men, jeg holder motet oppe og er sikker på at det går før sommeren kommer. 🙂

Sommer i Oslo 2

Ellers håper jeg dette er et år hvor jeg lærer mye, både om meg selv og om ting som er skole/jobb relatert. Jeg er klar for et år med mye jobbing og en del harde dager. Jeg er også sikker på at de harde dagene kommer til å bli mindre utover året. Jeg gleder meg til å fortsette ut i 2017, for jeg tror dette året blir et av de bedre!

Nice

Kommenter her!

