Master semesteret

Det begynner å bli et mønster dette her, det at jeg tar meg lange pauser før jeg starter å blogge igjen. Men dette semesteret har jeg hatt nok med å skrive på masteren min, så det å skrive på fritiden også har ikke fristet så mye. Nå legger jeg inn siste side i shareLatex, og er derfor ferdig med hovedteksten min! Å så deilig det føles, nå har jeg to uker til levering hvor jeg skal finpusse det som må finpusses, tilføre om det er noe som mangler og bare gjøre den helt klar til å levere inn.

Semesteret har for det meste gått med på å jobbe med masteren, så det har ikke vært noe spesielt spennende å skrive om heller. Selv om det har gått mye tid til den, har jeg jo fått gjort andre ting og. Jeg har tatt en del turer ned til Oslo, både for å søke på jobber og for kos. Jeg har vært hjemme i påsken, og feiret 40års jubileum til Abakus. Jeg har prøvd å nyte solen når den har tittet frem, og vært kulturell på museumer. Og nå nettopp tok jeg meg selvfølgelig fri for å feire 17.mai.

Nå leverer jeg snart masteren min, så fremover skal jeg forsøke å være flinkere å blogge.

Kommenter her!

