Ferdig!

Leveringsfristen min kom og gikk. Jeg har levert masteren min! Det er litt rart, litt surrealistisk og veldig befriende. Denne nørden her er en sivilingeniør nå?

Nørd

Oppgaven ble skummelt nok levert en dag før tiden, så søndags ettermiddag kranglet jeg med meg selv om jeg skulle trykke send. Trettheten vant, og jeg sa meg ferdig. Tross alt, jeg har rettet på oppgaven i to uker, så på et sted måtte jeg bare si stopp. På mandag våknet jeg selvfølgelig like tidlig som ellers og fortsatte med rutinen min med mandagstrening. Men det var et stort hull i rutinen min, etter trening kunne jeg gå hjem. I dag også har jeg gått litt rundt i en «det er jo bare sommerferie» tåke. Jeg var oppe på skolen for å levere papirer, rydde kontoret og printe litt ting. Nå er jeg faktisk ferdig på NTNU!

Kommenter her!

