Feriestart i Oslo

Etter en uke med ferie i Oslo begynner jeg å bli litt rastløs. Jeg er så vandt med å alltid ha noe å gjøre, så det å slappe helt av, lese, sole meg og se på tvseriene mine gjør at jeg blir litt rastløs. Jeg vet at jeg ikke skal klage, og det gjør jeg så absolutt ikke heller. Jeg nyter at jeg ikke har noe som haster, at jeg ikke har masse ting som må bli ferdig og at det eneste jeg «må» gjøre om dagen er å lage middag. Men, jeg savner likevel å ha noe å gjøre. Jeg tror det også kan ha litt med at jeg har lyst til å begynne å flytte inn i den nye leiligheten.

Vi har fått nøklene til leiligheten, men siden vi mangler møbler så har vi ikke startet innflytningen enda. Jeg ser for meg å bruke ferieukene mine etter Kina på å flytte og styre der. Det skal bli godt å få oss en plass som er vår, med de møblene og tingene som vi liker.

Ellers har jeg kost meg mye i solen den siste uken som har vært. Helgen ble brukt på sommerfest, Karl Johan, sommerfest og barnebursdag. Det begynner sakte men sikkert å gå opp for meg at jeg ikke er student lengre!

Kommenter her!

