Reisefeber

Jeg liker best å reise på morgningen. Denne gangen har jeg ikke hatt noe å si, så vi reiser fra Oslo i dag klokka 19. Det var i grunnen greit i dag, da vi slapp å stresse med pakking og innkjøp av diverse i går. Jeg med min perfeksjonisme ville jo aller helst vært klar i går, men da hadde det blitt til at vi brukte dagen i dag på å sitte å vente. Det er egentlig derfor jeg ikke liker å reise på kvelden, da dagen egentlig bare går på å vente.

For min del var jeg så ferdigpakket at jeg ikke behøvde å gjøre mer enn å hive i toalettsakene mine, og kjøpe meg sjampo i reise størrelse. Da passet det fint at vi likevel skulle en liten tur til byen for å fikse andre småting før turen. Siden vi var flinke og raske på disse små ærendene, belønnet vi oss selv med hjemmelaget softis.

Pascal

Ellers har dagen gått til å gjøre oss ferdige til turen, vente på å reise og skaffe oss seng til den nye leiligheten. Nå sitter jeg og slapper av og venter til klokken skal bli 4 slik at vi kan begynne å reise. Nå er reisefeberen kommet for fult og jeg begynner å glede meg skikkelig. Det har ikke gått opp for meg at turen faktisk er så nær før nå. Det har alltid bare vært prat om turen, jeg har latt de andre ta seg mye av planleggingen, så det er ikke mye jeg har forberedt meg enda. Bortsett fra å ta vaksiner selvfølgelig.

Jeg gleder meg veldig til vi kommer frem nå og ser frem til en flott opplevelsestur! Jeg skal prøve å oppdatere underveis på turen, men siden det er Kina, kan det være at jeg ikke får tilgang til bloggen. Jeg skal se hva jeg får til, om det så er kun bilder, kun tekst, begge deler eller ingenting.

Kommenter her!

