Breaking Up Is Hard To Do… But You Could’ve Done Better – Hilary Campbell

416tuIn7CpL._SY344_BO1,204,203,200_

Denne boken inneholder flere anonyme historier fra både menn og kvinner, gamle og unge. Historiene handler utelukkende om mislykkede forholdsbrudd, og de er illustrert med seriøse og tullete tegninger. Tegningene bryter med det såre og gjør historiene morsommere.

Boken var ikke helt slik jeg så for meg. Jeg trodde den skulle komme med tips og triks til hvordan bruddene kunne blitt gjort bedre. Slik som «Det var ille, slik burde du gjort det…» eller «Du tror det var ille, forestill deg dette…».

Men, boken var fremdeles en morsom bok. Den får rare brudd til å virke normale og det normale virker ikke lengre så ille. Boken var rask å lese som jeg tror jeg hadde likt hvis jeg nettopp hadde slått opp med noen, eller har opplevd det rart brudd som er vanskelig å komme over.

Tegningene var rare og pene, men de kunne gjerne tatt litt mer plass. Det kunne gjerne vært flere bilder i boken også. Noen av historiene hadde gjort seg med flere enn ett bilde.

Kommenter her!

